euo:

“You thought we could be decent men in an indecent time. But you were wrong. The world is cruel, and the only morality in a cruel world is chance.”
The Dark Knight (2008) dir. Christopher Nolan
http://palsokagi.tumblr.com/post/83645389018/dinkardeslerim-palsokagi-dinkardeslerim

dinkardeslerim:

palsokagi:

dinkardeslerim:

palsokagi:

ya böyle lisedeyken siz hiç kankalarınızla “bi bok olamazsak birlikte şunu yapıcaz” demediniz mi.

biz ilaydayla söz verdik petşopçu açıcaz hatta videosu var.

bi dakka yalnız ben tavşan falan satmam cesedi olabilir

50 değil 40tı diye hatırlıyorum gerçeklerden kaçamazsın :)

palsokagi:

dinkardeslerim:

palsokagi:

ya böyle lisedeyken siz hiç kankalarınızla “bi bok olamazsak birlikte şunu yapıcaz” demediniz mi.

biz ilaydayla söz verdik petşopçu açıcaz hatta videosu var.

bi dakka yalnız ben tavşan falan satmam cesedi olabilir

ya of böyle yapacağını biliyodum YA OF TAMAM YA BIRAK

jdhdbjdhbj iyi be satarız yeter ki ortaklık bozulmasın kardeşim evime ekmek götürmek isterim

>>

palsokagi:

ya böyle lisedeyken siz hiç kankalarınızla “bi bok olamazsak birlikte şunu yapıcaz” demediniz mi.

biz ilaydayla söz verdik petşopçu açıcaz hatta videosu var.

bi dakka yalnız ben tavşan falan satmam cesedi olabilir

>>

In the presence of all be nothing  (Artwork for a book project to come)
BEN SE Nİ KAÇ KE RE SEV Dİ Ğİ Mİ U NUT TUMMM
centifolias:

ghoul-babe:

this is so precious omfg

Screams


allah bunları da kahretsin
deniz

60タイプライター MILK チェック半袖シャツ
vj-gif:

Vj-gif

allah sizi kahretsin

vosvitosvi:

niye öyle oldu ya

ya ben kedilerden bildiğiniz NEFFFFFFFREETTT ediyorum
ama her 3 reblogtan biri kedi
bu nedir ya hayatım hiç de istemediğim bi yöne doğru sürükleniyo durun

>>